Spørsmål:
Hei på dere!
Hadde et spørsmål som jeg håper dere kan svare best mulig på.
Er gravid i uke 25, termin 4. oktober.
Jeg har veldig stor mage til å være så kort på vei, alle trur jeg blir å føde lenge før termin.
Har kjent liv (og da mener jeg MASSE liv,harde spark) ganske lenge.
Siste menstruasjon er litt usikker.
Så jeg tror at jeg føder før termin eller så er det to!!!!
Hva tror du??
Håper du kan svare så godt du kan.
Hilsen meg!!!!

Svar:
Svar: Du er nok ikke den eneste som har slike tanker i hodet. Men, i vår tid der de er fleste har vært til ultralyd undersøkelse vet kvinner hvor mange barn de bærer og når de har termin. Det som kanskje er enda flottere og godt å vite er at barnet selv vet når det skal fødes! Så egentlig du kan forsette med dine spekulasjoner, more deg med tankene og unne deg gleden ved ikke å vite alt 100% sikkert likevel!
Lykke til videre. Hilsen Monica.