Spørsmål:
Er fullgått 29 uker..hun beveger seg masse..men blir bekymmret ser ut som hun er på vei ut av magen hun bulker seg utover dunker og banker,,ser tydlige konturer når jeg ligger.. er det noen fare med masse masse liv? kjnner liv veldig tydlig..håper du kan svare...

Svar:
Nei gled deg over sparkene og alle bevegelsene!
Jeg husker en kvinne som fortalte meg at hver kveld når hun gikk til ro startet den lille for fullt. Det var så voldsomt at hun kunne ikke sove. Ofte måtte hun bare stå opp igjen og gå rundt med vuggende bevegelser til barnet roet seg. Da krøp hun forsiktig til køys og håpet at det lille "trollet" ikke våknet igjen før hun hadde sovnet selv.
Her fikk du et godt tips om det skulle bli slik med dere også.
Lykke til videre med din lille vilte krabat!
Hilsen Monica.