Spørsmål:
Er gravid i 6. uke, men har ikke klassiske symptomer på graviditet (kvalme etc), selv om 4 gravitester er positive! Tenker mye på om det er noe galt, og da spesielt på "missed abortion"! Har ikke hatt magesmerter eller blødning! Er dette normalt???

Svar:
Svar: JA!!! Det er svært normalt , du er også normal og en riktig heldiggris som har det så bra. Det er fint at du stiller spørsmålet. Det ”normale” kan av og til bli helt borte i alle plagene som enkelte kvinner får. Plager som også bli betegnet som ”normale”.
Jeg har nesten lyst til å legge til at det kan virke som om det har skjedd noe med oss. Kanskje er dagens kvinner mer engstelige? Jeg kan ikke huske at kvinner for noen år tilbake bekymret seg på samme måte som nå.
Så - stol på kroppen din og nyt alle de gode dagene.
Lykke til videre! Hilsen Monica.