Spørsmål:
hei hei.
jeg har en sønn på 6 mnd. nå, men meg oig samboeren min kan ikke ha sex, for det gjør så vondt. jeg gikk til legen for å få sjekket dette og han sa at det var stingene som var grodd stygt, men det var bare til å ha sex. men det føles som om jeg føder en gang til hver gang vi prøver.. akkurat som om hele underlivet skal sprekke.. og jeg begynner å bli litt lei av dette nå, for det er like vondt hver gang.. og jeg bare lurer på om dette er vanlig, og om du har hørt om det før. hadde vært veldig koselig med svar..;)
vennlig hilsen miriam..

Svar:
Svar: Dette høres ikke bra ut. Jeg vil foreslå for deg at du tar kontakt med jordmor/legen du gikk til kontroll hos i svangerskapet og får en henvisning til fødeavdelingen der du fødte, evt. til gynekologisk poliklinikk. Der bør de undersøke deg for å se om det er noe de kan hjelpe deg med. Dette du beskriver er ikke vanlig, og det skal ikke være slik.
Stå på ,det er viktig for dere som par at sexlivet fungerer. Hilsen Monica.