Spørsmål:
Jeg er 4 uker på vei. Jeg har vondt i ryggen og i magen helst på sidene. Jeg greier ikke å gå og jeg er redd for å miste barnet. Jeg har ikke vert hos lege. Hilsen tove

Svar:
Svar: Du bør absolutt unne deg en time hos jordmor eller lege. Der vil du få god informasjon og kan få en kontroll på ryggen og magen som du har vondt i.
Antageligvis er alt i orden med deg. Det er det jo heldigvis med de fleste. Det er ingen grunn til at du skal miste barnet ditt selv om du har litt vondt i ryggen og i magen.
Lykke til videre. Husk at du fortjener det beste nå, så ta godt var på deg selv.
Hilsen Monica