Spørsmål:
Hei! Jeg er blitt plaget av mye slim i halsen etter at jeg ble gravid. Er det noe man kan gjøre for å bli kvitt dette problemet. Jeg er sluttet å røyke for ca. fire måneder siden.

Svar:
Svar: Det er dessverre noen som får økt slimproduksjon som du beskriver i svangerskapet. Det er ikke så mye man kan gjøre med det, men superflott at du har sluttet å røyke!
Klarer du å ta det som en utfordring; la det slimet som produseres komme uten at du hele tiden tenker på at det ikke må komme , vil du kanskje få det bedre.
Kroppen vår er så levende, og alt forverres ved stress. Har du hørt ordtaket: ”Det som gis oppmerksomhet, det vokser”? Det kan brukes i positiv og negativ betydning.
Lykke til videre! Håper at du etterhvert får det bedre. Hilsen Monica.