Spørsmål:
Hei! Venter mitt 4. barn til sommeren. I de tidligere svangerskapene har jeg vært plaget med halsbrann og kvalme fra nesten dag 1 i svangerskapet. Denne gang har jeg ikke disse symptomene. Har 3 gutter. Er det jenta som kommer nå?

Svar:
Svar: Så heldig du er som venter ditt fjerde barn og som ikke vet om du bærer på en gutt eller en pike! Det gir deg mange fine muligheter å fantaserer og drømme.
Det må være deilig å slippe kvalme og halsbrann denne gangen. Om det betyr at dette er en jente, er nok usikkert. Jeg har ikke sett eller lest vitenskapelige undersøkelser som kan gi svar på dette, og tror neppe det henger sammen.
Har du selv noen tanker om hva det blir, så stol på det, og fryd deg over spenningen.
Hilsen Monica