Spørsmål:
Hei! Jeg er plaget med kløe i skrittet, stort sett utvendig. Har prøvd en runde med Canesten som ikke hjalp, pluss Vivag i noen dager.Fikk anbefalt en salve mot fotsopp på apoteket, men tør ikke å bruke den. Noen råd?

Svar:
Svar: Tette klær er ofte det verste for kvinner og menn som plages med
kløe. Ta frem skjørtet eller vide bukser og kjenn hvor godt det er å få luftet
seg. Bruk bomullsbukser og dropp kunstfiber for å se om det kan hjelpe.
Alovera produkter kan også brukes mot det meste .
Om du tror det er sopp du har kan du evt. be legen din om Krystallfiolett til
pensling. Det er svært effektivt.
Hva med å oppsøke en hudlege som kan se hva slags type utslett du har?
Lykke til videre.- Håper du blir bedre!
Hilsen Monica.