Spørsmål:
hei=) jeg var på ultralyd for 2 dager siden, da var jeg 15 uker på vei. jeg fikk ikke vite kjønnet. så jeg har bestilt en ultralyd til, midt i uke 17. trur du det er større sjans får å se kjønnet? håper på svar. mvh Malen.

Svar:
Det kommer helt an på hvordan fosteret ligger, ikke at det er 2 uker eldre når undersøkelsen utføres.
Det er sikkert gøy å vite om det er en liten jente eller gutt, men noen kan fortelle at de angrer og sammenligner det hele med å åpne julepresanger før julaften.
Kanskje noe å tenke på?
Å unne seg spenningen med å ikke vite. Kunne fantaserer og planlegge, se for seg en liten gutt eller den lille jenta, være usikker eller veldig sikker på hva det blir o.s.v.
Hilsen Monica.