Spørsmål:
har ikke hatt mensen på to og en halv mnd har tatt en gravtet test men den var negativ har mye hvit krem akti utflod får noen ganger litt blod når eg tørker meg menn ikke mer enn det hva kan eg gjøre vet ikke om eg har eggløsning kan du hjelpe meg hilsen siv.

Svar:
Svar: Det er ikke unormalt for kvinner å oppleve at mensen av og til ikke kommer til forventet tid. Kroppen vår er svært levende. For noen kan det være et tegn på at man er stresset, at man ikke har det så bra, har flyttet, bor i utlandet, opplever sorg eller lignende. Det behøver imidlertid ikke ha noe med dette å gjøre i det hele tatt. Den har bare uteblitt.
Siden du har litt blodtilblandet utflod kan det være en god ide å ta en kontroll hos legen din. Der kan du også ta opp ting du lurer på ang. kroppen.
Lykke til! Hilsen Monica.