Spørsmål:
Hei lurer på en ting,jeg har tatt 3 grvidtester og alle er negative,har ikke hatt mens på 3 månder. Hva er galt med meg?? Har så lyst på barn,trodde jeg var gravid. Hva kan det være?

Svar:
Det må ikke være noe galt med deg selv om mensen ikke har kommet på tre mnd. Kroppen vår en svært levende. Når vi har det bra og alt er som vanlig komer ofte mensen som den skal ,men med en gang det skjer noe som skaper stress, f.eks en reise, et dødsfall eller spenning rundt mulig graviditet kan mensen forsvinne eller bli uregelmessig for en periode.
Er du likevel usikker og dette varer kan det være en god ide og oppsøke fastlegen din.
Kom deg ut i daglyset og nyt vår solen som kommer etterhvert. En flott mulighet å få hormonene til å flyte.
Lykke til!
Hilsen Monica.