Spørsmål:
Hei! Vi er i gang med prøve periode 2, dette blir vårt andre barn jeg håper jeg snart skal gå svanger med. Jeg har ingen ide om når jeg har EL. har sykluser på 27- 28 dager. Forrige mnd. tok jeg EL. tester men fikk bare negative tester. Hadde ikke EL- slim heller. I går hadde jeg litt EL- slim men testet negativt både i dag og i går, dette er 12 dag i syklusen. Jeg tester videre men synes det er rart at jeg har EL- slim og allikevel tester negativt. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Tok tom. vanntesten i går, slimet sank rett til bånns.... Hva mener du? Jeg ble forøvrig raskt gravid sist gang vi prøvde, det tok 3 måneder. Da hadde jeg brukt p- piller i 10 år. Det har jeg ikke gjort denne gangen. Takk for en fin side! Mvh Ma

Svar:
Ja hva mener jeg?
Kan det være en ide å bare la det som skjer skje?
Det er deilig vår nå,- sommeren står for døren. Utendørs er det tusen ting å la seg stimulere av. Det er herlige lukter, lyder og fantastiske synsinntrykk o.s.v. bare du ser deg rundt.
Fyll deg opp med gode opplevelser og tanker.
Les om kjærlighet, vær sammen med mennekser som gjør deg godt, og SLIPP ALL KONTROLL!
Håper det kan være et godt alternativ.Lykke til med en spennende tid!
Hilsen Monica.