Spørsmål:
Hei Monica.. Jeg skulle hatt mensen for en uke siden.. har tatt 2 tester og begge negativ.. en smule frustrerende når verken mensen kommer eller testene ikke er positive.. håper du har ett fornuftig svar som kan roe frustrasjonen litt:) På forhånd takk..

Svar:
Jeg kan ikke si deg annet en at kroppen lar seg ikke kontrollere. Det er deilig og fint når mensen kommer til riktig tid eller selvfølgelig uteblir når vi blir gravide, men det er også mange mellomstadier.
Det beste du kan gjøre for å få mensen tilbake er å strese ned og slutte å tenke på den.
Sørg for daglig mosjon, la tankene flyte fritt og spis frisk sunn mat,- og mensen vil komme!
Lykke til videre med det spennende kvinnelivet.
Hilsen Monica.