Spørsmål:
Jeg har sendt inn tidligere men har ikke fått noe svar.
Jeg vil så gjerne bli gravid,men for å si det sånn så er det ikke noe som stemmer i magen min.Har for mye mannlige hormoner. Min LH (luteiniserebde hormon) er mye lavere enn FSH (follikkelstimulerende hormon). Så jeg må gå på noe tabletter så det ordner seg.. Men jeg er bare redd for at det ikke ordner seg, Tror du det kommer til å gjøre det??
PÅ FORHÅND TAKK.
Stine

Svar:
Svar: Jeg håper det order seg til beste for dere, men jeg kan dessverre ikke si deg noe mer om det fordi dette er utenfor mitt fagfelt. Du kan godt be om en ny avtale med legen om du /dere ikke har fått tid til å stille alle spørsmål eller synes dere ikke har fått god nok informasjon. I en slik situasjon med mye usikkerhet kan det være svært nyttig å få ryddet av veien ALT det kan sies noe sikkert om.
Hormonbalansen i kroppen er svært sammensatt og virkningen er avhengi av signalstoffer som virker på hverandre. Det er mye vi enda ikke vet om denne flotte mekanismen i menneskekroppen.
Har du prøvet alternativ bahandling? For eksempel akupunktur, homeopati eller forsoneterapi?
Lykke til videre! Hilsen Monica.