Spørsmål:
hei, Jeg er i den siste dagen i uken, 40 i går, planteslim ned fargen Brown Jeg vil gjerne vite hva dette mener han å føde.

Svar:
Det er ikke godt å si, men det er noe som skjer!
På slutten av svangerskapet er det ikke uvanlig med mensmurring og ubehag i korsrygg eller nederst i magen foran, økt slimproduksjon, litt blodtilblandet slim, små tak (kynnere) som kommer og går, og mere til.
Alt dette forteller kvinner at "noe skjer". Når riene starter kan man likevel ikke si noe om ut fra disse symptomene. Det er det som gjøre det hele så spennende.....................
Lykke til. Du er snart ved veis ende.
Ønsker de en fin fødsel.
Hilsen Monica.