Spørsmål:
Kan jeg ta imot barnet vårt på sykhuset når den ti kommer noe jeg har veldig lyst til for å føle at jeg også har gjort noe, sie min folovede bringer barnet vårt til verden....

Svar:
Jeg vil absolutt tro det er mulighet for at du på en eller annen måte kan få delta. Dere må i tilfelle at dette opp med fødeavdelingen der dere skal føde. Be jordmor/fatslegen sende en forespørsel til avdelingen, slk at dere kan ta opp saken direkte, evt. snakke med dem om hvordan dette kan gjennomføres.
I forkant bør du lese om fødsler, se fødseslfilmer og evt. be jormor dere går til kontoll hos om undervisning.
Lykke til. Håper det blir en fin opplevelse for dere alle!
Hilsen Monica.