Spørsmål:
Er 7+5 dager på vei og har hatt lite smerter i forbindelse med graviditeten ! Kun korsrygg smerter, stikking i siden og vondt/murring i magen. Fikk igår litt brun utflod. Er det samme idag, lite men er der....er dette farlig ?? Har det noe sammenheng med at jeg skulle hatt eggløsning på dette tidspunktet ??? Takknemlig for svar :o)

Svar:
Svar: Kjære deg! Det er alltid en belastning å oppdage farget utflod. Jeg forstår godt din bekymring men kan med en gang si: Det er ikke uvanlig.
Med hensyn til eggløsning er det lite trolig at du har det nå. Mitt råd til deg er at du ser det an litt. Blir det borte glemmer du det. Øker det i mengde og farge kan du evt. ta kontakt med jordmor/legen du skal gå til kontroll hos for å få en sjekk/ samtale.
Lykke til videre!
Hilsen Monica.