Spørsmål:
Hei har størrelse på penis noe å si når man prøver å bli gravid? har stort ønske om å bli gravid. er 25 år å vi har prøvd i nesten 2 år uten å lykkes.

Svar:
Nei heldigvis ikke. Sædcellene er svømmedyktige og klarer  å komme seg dit de skal om dersom de er friske og raske.
Om man ser en plansje eller et bilde med slappe peniser kan det se ut som om det er større forskjell på størrelsen enn om man ser de samme i erigert (stiv) tilstand.
Etter to år med ufrivillig barnløshet vil jeg råde dere til å søke legehjelp og komme i gang med en evt. utredning.
Selv om du bare er 25 år bør du ikke la årene gå fra deg.
Lykke til!
Hilsen Monica.