Spørsmål:
i det siste jeg har blitt veldig bekymret,fordi magen vokser ikke så fort som i begynelsen...er det normalt?snart jeg er 18 uker på vei....ultralyd undersøkelsen er i uke 20,så det er veldig stressende å vente til jeg for vite at alt er greit...noen sier det er normalt.jeg selv er veldig tyn og lav...håper på svar.. Takk for alt.

Svar:
Ta det helt med ro og nyt svangerskapet ditt. Det hele vil gå sin gang nesten helt uten at du kan påvirke det på annen måte enn ved livsførsel. Det vil si tenk positivt, ta frem gleden, spis sunn mat, lev sunt, mosjoner og hvil deg. Ta hensyn til hva kroppen forteller deg. Stikkord blir nok av alt for å oppnå balanse.
Det er sjelden magen vises mye på en tynn og liten kvinne i uke 18. Men, - den kommer, og den blir stor og flott eterhvert.
Stol på kroppen din. Dette kan den.
Lykke til videre!
Hilsen Monica.