Spørsmål:
Er det normalt å drømme om at jeg blør nedentil, og at jeg mistet barnet? Jeg er 7 mnder på vei.. Kan det bety at noe er galt?

Svar:
Nei det må det på ingen måte bety. Det er svært vanlig å drømme mye i svangerskapet. Av og til er drømmene helt urasjonelle, forferdelige, "syke" og vanskelige å forstå. Andre kan være riktig så koselige, man våkner og tror nesten man har født og lurer på hvor babyen er!
Snakker du med andre kvinner og menn tror jeg du vil få høre mange varianter av koselige og mindre koselige drømmer.
Det er spennende og viktig med drømmeverdenen. Den hjelper til med å holde oss psykisk friske. På denne måten får bearbeidet livet vårt.
Lykke til videre! Håper du får noen deilige drømmer også.
Hilsen Monica.