Spørsmål:
Hei Monica, Jeg er en rimelig utrent jente som er gravid i 20 uke. Jeg veier litt for mye og bør ikke legge noe særlig på meg. Hvordan bør jeg trimme når jeg er så utrent i utgangspunktet?

Svar:
Så flott at du er motivert. Med ditt utgangsppunkt kan du f.eks starte med rask gange minst 30 min. daglig. Det er helt ukomplisert, enkelt å få til, og kan gjøres med staver om du ønsker å få litt ekstra ut av av treningen. Det er dessuten gratis, du får frisk luft og kan få gode naturopplevelser.
Svømming kan også vær et godt alternativ å starte med.
Ønsker du å gå til et trenings studio kan du be om instruksjon og tilrettelegging for deg og din situasjon.
Det viktigste er at du kommer i gang nå!
Lykke til med nye innholdsrike dager.
Hilsen Monica.