Spørsmål:
Jeg går rundt og ha sommerfugler i magen. Er veldig spent hver dag etter at jeg fikk positiv test. Er det andre som har det slik som meg og er det særlig bra for barnet å gå rundt med kriblinger i magen...??
Prøver å la være, men det er ikke lett. Mye av grunnen kan være at jeg ikke har fortalt det til mamma, pappa eller søstrene mine enda, fordi jeg gjerne vil vente til jeg har vært som legen. Kan liksom ikke tro det helt enda, har ikke så mange symptomer, føler meg helt topp....

Svar:
Svar: Kjære Trine!
Nyt hver lille kribling. Selvfølgelig er det
helt normalt og bare flott. Dette er ikke stress, men positiv spenning
fylt med glede, usikkerhet , forventninger, ja alt det en slik ny og stor nyhet
kan inneholde. Mange vil kjenne seg igjen i din beskrivelse. Selv om det er 28
år siden jeg var i din situasjon dukket følelsen opp i meg et lite sekund da jeg
leste dine ord. Tusen takk for en deilig påminnelse.
Livet er deilig,
særlig for kvinner som har det som deg. Lykke til med din lille hemmelighet.
Hilsen Monica