Spørsmål:
Hei! Jeg har navelpiercing og vil helst beholde den før og etter fødselen. Er det mulig? Har sett at det går ann å få tak i piercing smykke til navelen for gravide (Men ekstra lang stang) Hva syns du om det?

Svar:
Min erfaring er at kvinnene tar den ut når magen vokser seg stor og mageskinnet strekkes. Det kan være at det føles ubehagelig å ha et piercing smykke der?
Noe klarer ikke å ha noe som helst på magen, nærmest ikke engang klær, iallefall ikke om de strammer.
Jeg vil råde deg til å prøve deg frem. Det kan være du føler det helt annerledes om noen mnd. enn hva du gjør i dag og da tar du den bare ut.
Lykke til videre!
Hilsen Monica.