Spørsmål:
hei jordmor Monica.kan du være så snill å svare meg denne gangen da??jeg er 19 uker på vei og har ikke antydning til mage.blir skikkelig bekymra og jeg vil ha den.var på ultralyd for en uke siden og alt var bra med snuppa mi,men jeg begynner jo å tro at hun ikke vokser?jeg er 1.74 og har noen ekstra kilo, hvis dette har noen innvirkning.jeg har også bakoverbøyd livmor og babyen ligger veldig langt nede.vær så snill og svar meg denne gangen.jeg vet det er flere som lurer på dette.TAKK.

Svar:
Ta det helt med ro. Magen kommer, og den blir nok stor nok!
Men, man kan ikke selv bestemme veksten. En 19 ukers gravid livmor er ikke stor. Når du i tillegg er 174 cm høy, kanskje med et langt liv i tillegg har noen ekstra kilo, da er det ikke lett å se "magen" nå.
Med Ul har du likevel den beste forsikringen.
Ta frem gleden over alt som er bra, og se frem mot små spark og en stor mage.
Lykke til videre!
Hilsen Monica.