Spørsmål:
HEI , JEG ER MAMMA FOR FØRSTE GANG VENTER PÅ GUTTEN MIN SOM ER 35 UKER , JEG ER BESKYMRA FOR AT JEG IKKE VIL FÅ NOE MELK , JEG HAR SMÅ BRYSTER , MEN HAR STORE VORTER , MEN BRYTENE MINE HAR IKKE VOKSET , OG VIL IKKE VOKSE MER. JEG KAN BRUKE ENNDA BH st. SOM FØR JEG BLE GRAVID. VIL DEM VOKSE TIL JEG FØDER? HVORDAN SKAL JEG AMME MED SÅ SMY BRYSTER? JEG HAR 75A OG DET HAR JEG ALLTDI BRUKT. HVER SÅ SNILL OG GI MEG ET SVAR JEG BLIR SÅ FRUSTRERT

Svar:
Det er veldig få kvinner som ikke kan amme barna sine. Kvinner med små bryst har ammet tvillinger!
Jeg vil derforl råde deg til å forsøke å ikke tenke så mye mer på dette nå, men heller ta fram gleden over at gutten snart er her.
Bare tiden vil vise det hvordan det blir,- alt er mulig! Forsøk å stole på kropppen din.
Du kan evt. snakke med mor eller søster (om du har det) og spørre om hvilke amme erfaringer de har.
Du kan også snakke med jordmor om tankene dine.
Lykke til!
Hilsen Monica.